Повернення товарів


Умови повернення товару

    Повернення придбаних в інтернет-магазині "Hits" товарів здійснюється у випадках і на умовах, які регламентуються Законом України "Про захист прав споживачів". Держава захищає інтереси всіх своїх громадян, тому, щоб не порушувати права інших споживачів, які придбають повернуту ким-небудь продукцію, Кабінетом Міністрів України затверджено «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)».

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

До Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) входять продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сан гігієни.

Крім того, Перелік включає в себе і такі непродовольчі товари:

    - фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;

    - корсетні товари;

    - парфюмерно-косметичні вироби;

    - пір'яно-пухові вироби;

    - дитячі іграшки м'які;

    - дитячі іграшки гумові надувні;

    - зубні щітки;

    - мундштуки;

    - апарати для гоління;

    - помазки для гоління;

    - гребінці, гребінці і щітки масажні;

    - сурдини (для духових музичних інструментів);

    - скрипкові підборіддя;

    - рукавички;

    - тканини;

    - тюлегардинні і мереживні полотна;

    - килимові вироби метражні;

    - білизна натільна;

    - постільна білизна;

    - панчішно-шкарпеткові вироби;

    - товари в аерозольній упаковці;

    - друковані видання;

    - лінійний і листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плиткові вироби;

    - матеріали (деревноволокністие і деревостружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);

    - аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;

    - вироби з натурального та штучного волосся (перуки);

    - товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);

    - інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо);

    - ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

    Порядок обміну / повернення товару

    Відповідно до закону, покупець протягом 14 днів може звернутися в інтернет магазин і замінити товар, який йому не підійшов, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе в настанні гарантійного випадку.

    Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни його немає в продажу, покупець має таке право:

    - купити будь-яку іншу продукцію з асортименту магазину (з перерахунком вартості);

    - обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;

    - повернути цей виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.

    Як повернути гроші за товар: порядок дій

    За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій:

    - повернути придбаний товар в цілій неушкодженою упаковці і з повною комплектацією;

    - вартість повернення товару здійснюється за рахунок покупця;

    - надати квитанцію про покупку, накладну або касовий чек.

    В термін зобов'язані повернути гроші за товар?

    Відповідно до Закону України, при поверненні товару належної якості розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки.

    Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у Продавця інтернет магазину немає можливості повернути гроші відразу - виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару.

    Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата - банківським переказом на зазначені покупцем реквізити або готівкою (грошима)

    Наш інтернет магазин виконує свої гарантійні зобов'язання згідно законодавства України. Наші працівники намагаються при складанні замовлень проводити візуальний огляд на предмет комплектності та відсутність дефектів в відвантажуються товари. При упаковці посилок нами враховуються також особливості транспортування, наприклад, крихкий товар ми пакуємо спеціальним чином і зі спеціальною позначкою.

    Наш інтернет магазин не є виробником товарів, то деякі дефекти, на жаль, ми не в можемо виявити в процесі складання посилки - наприклад, товар упакований в блістерну або вакуумну упаковку. А заводський дефект може виявитися вже в процесі відкриття і експлуатації. У таких випадках ми, звичайно ж, стаємо на бік покупця і беремо на себе всі витрати по заміні дефектних товарів.

    У разі повернення товару вам необхідно:

    Зв'язатися з менеджером по телефону

    +38 (067) 579-74-31

    і проінформувати про намір зробити повернення, по можливості надіслати електронною поштою hits.com.ua@gmail.com або Viber +380675797431 фотографії дефектного товару.

    Вислати на електронну пошту номера замовлення, причини повернення, переліком товару, що повертається і його вартість, Вашими реквізитами банківської карти або рахунки для повернення грошових коштів.

    Ми рекомендуємо Вам

    При отриманні замовлення завжди уважно оглядати покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти або інший кур'єрської служби (зазначеної Вами) в Пункті Видачі.

    Більшість дефектів виникають і з вини перевізника! Якщо упаковка посилки пошкоджена, Вам слід перевірити на місці відсутність транспортувальних дефектів на самому товарі. У разі виявлення дефектів - складайте акт дефектації зі співробітником Служби перевізника.

    У разі виявлення дефектів, які не пов'язані з транспортуванням, наприклад як, заводський брак, обов'язково зв'яжіться з нами і дійте згідно вищевказаних інструкцій!

    Наш інтернет магазин зацікавлений, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нами і докладаємо для цього максимум зусиль!